Navimeat werkt met drie belangrijke pijlers van uw zaak.
Aankoopbeheer, productie en verkoopbeheer vormen de grondvesten van uw bedrijf. Daarnaast zijn er een aantal tools waarmee u uw zaak een heel stuk efficiënter kan beheren. Met de traiteurmodulle, broodjesmodulle en het facturatie systeem bespaart u een hoop tijd in het verwerken van bestellingen.
Aankoop beheer
De eerste belangrijke pijler van uw zaak zijn de aankopen. Als zaakvoerder is een duidelijk overzicht en het bijhouden van uw aankoopbeleid uw eerste winst.
De database bevat zowel grondstoffen als kosten.
U kan opvragen wat u te duur betaald, het systeem maakt een overzicht voor u.
Via leveranciers kan u snel prijswijzigingen ingeven, Navimeat doet de rest.
Productie
Versnijdingen:
De versnijdingsmodule zorgt en de eerste plaats voor een up to date prijscalculatie.
Daarnaast zorgt en label en traceringssysteem voor uw wettelijke verplichtingen.
Bereidingen / recepten:
Zowel uw aankoopproducten, versneden stukken als reeds ingegeven recepten kunnen als grondstof geselecteerd worden om nieuwe recepten te maken.
De module berekend up to date de kostprijs, allergenen, ingrediënten en voedingswaarden. Via deze module kan u uw bereidingen labelen, traceren en technische fiche’s opvragen.
Verkoop beheer
Verkopen:
In de verkoopmodule worden uw verkoopproducten met hun specificaties en prijzen bijgehouden. Bij prijsaanpassingen in de aankoopmodule worden zowel de versnijdingen als de recepten opnieuw berekend.
De Verkoopmodule zal u verwittingen bij welke producten de gewenste winst niet meer wordt gehaald. U kan vervolgens de nodige prijsaanpassingen doorvoeren. Via een export stuurt Navimeat de wijzigingen door naar uw kassasysteem en/of cardprinter.
Dit systeem zorgt ervoor dat prijswijzigingen snel opgevolgd worden zodoende uw nettowinst optimaal blijft.
Traiteur:
De traiteur modulle kan zowel voor particuliere- als professionele klanten gebruikt worden.
Noteer uw order en Navimeat maakt voor u de nodige overzichtslijsten en labels.
De tracering kan automatisch of met scanner gebeuren.
Deze module bespaart u een hoop tijd tijdens de feestdagen.
Meer en meer klanten gebruiken dit nu het hele jaar door.
Broodjes:
U voert dagelijks broodjes uit naar bedrijven!
Navimeat is de ideale tool om deze bestellingen af te werken en bij te houden.
Via de labels wordt ieder broodje gepersonaliseerd.
Rekeningen en facturen zijn zo opgemaakt.
Facturatie:
Via een muisklik worden de orders automatisch geinporteerd vanuit de traiteur- of broodjesmodulle. Vervolgens wordt er een factuur per klant gemaakt.
De moglijk bestaat natuurlijk ook om manueel facturen te maken.
Nieuw: uitvoeren van dagschotels
Er is een volledige nieuw systeem beschikbaar voor bedrijven die dagschotels uitvoeren.
In samenwerking met een bedrijf is dit systeem volledig op punt gezet. We hebben oplossingen gevonden voor de verschillende knelpunten waarmee zulke bedrijven geconfronteerd worden.
Contact informatie
CONTACT PERSOON
Pascal De Koninck
ADRES
Stationsstraat 24
8020 Oostkamp
TELEFOON
0496 76 79 73
info@navimeat.be
Contacteer ons
Wil u meer weten over onze dienstverlening? Wij helpen u graag verder! Vul onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.